Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

suke doe
Tuesday, August 16, 2011, 10:40 AM
horey !!! aku tdi balik skolah tros baring kat atas katil lha , ape lgi.. tibe tibe je akk aku yg pertama pnggil aku dgn suara yg agak mcm mara , bole dkata kan..lps tuh kan dye keluarkan baju raya tuk aku..fuyoo !!! tk sangka lha sehh..baju raya yang mase tuh aku cari   kat satu kedai nyh tpi tk ad saiz .. tpi akk aku dpt jmpe saiz aku pnye tpi kat kedai laen lha ..gembira lha sehh..tk saba agaknya nk raya taon nie.. :)


              HARI RAYA AIDILFITRI !!!!


KEPADA :semua org yg follow saya n all my friend ..


PAST FUTURE