Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

kawan tersayang :))
Monday, January 23, 2012, 7:27 AM

hihi ,
SELAMAT DATANG ! :D
okay , 
post kali nyh aku nk cter pasal kawan kawan aku .
jom bace ,

firstly about me , okay ? peace yo !

AMEISHAR ! <3


Ameera Mohd - my facebook account :) 
please add me , okay :))

nama aku nur ameera binti mohamed . org selalu panggil aku aira , ameera , ira .
aku nyh seorang yg  ;-
* seorang yg penyabar . klaw da melampau , kene lha kau . hihi
* cepat naek angin . so, jgn buad aku mara .
* suka menjeling . sape rapat dgn aku , dye tahu lha .
* pemalas . hihi . kekadang je ea . 
* suka ambik gambar .
* org kate aku nyh ambik berat pasal orang laen , dalam bahasa inggeris 'CARING '
betol ke ? klaw betol . hihi . allhamdulilah :))

my status ;- single 
searching someone :) 
i want your single :)

MODAL AKU  :-
'' kau kan rapat dgn aku . sayang kau .  ''
org yg memang rapat dgn aku tahu lha ayat kat atas tu . HAHAHA !

okay lha . itu je kot yg bole beritahu . klaw ad lagi , tunggu kita edit post nyh :)


ZARA


Norzaharah Binti Elias ;- zara's acount facebook
please add my friend , okay :)

nama kawan aku yg nyh norzaharah binti elias . org panggil dye zara or LALAT .
dye nyh seorang yg ;-
* kuat merajuk . aduyai , susah nk pujuk bhai . 
* suka menyanyi bila tgh belajar . 
sebab tu org panggil dye LALAT . hihi .
sape yg duduk sebelah dye bila time belajar memang tak focus .hahaha
* dye nyh suka nyanyi lagu jiwang . 
baek aku tak tahu ape lagu yg dye nyanyi terus tahu . terikut lha plk -.-' hihi
* dye nyh sama macam aku . cepat betol naek angin .
tpi dye nyh lagi teruk lha . aku bole bersabar lagi :)
* suka SOUND org . tak kisah lha sape . brrr ~~
sape kene , sila bersabar :)

zara's status :- susah lha nk terangkan .

MODAL ZARA ;-
" kuang ajaaak ''

aku rse itu je kot pasal dye . klaw ad lagi pasal dye nyh , tunggu kita edit post nyh :))


EYRA!N !


Eyra Kimura - eyra's acount facebook .
please add eyra yo .

nama budak kat gambar atas nyh plk  siti syahirah binti daud . nama panggilan dye eyra n  syahirah .
dye nyh seorang yg ; -
* bgi aku dye nyh lemah lembut . 
* seorang yg bertanggungjawab .
pape nk tanya pasal kerja skola or what , just tanya kat dye .
* kekadang dye nyh sengal sikit . hihi . sori beb . bagi aku lha .
* dye nyh klaw batuk , fuhh . mcm nk pecah gegendang telinga aku nyh .
korang kene tahan lha . hahaha 
* dye nyh telah membuat satu lagu untuk group kami :) sayang kau 

eyra's status ; - single .
dye nyh still sayang kat ex dye . 
kau sabar n tunggu ex kau berubah hati kat kau balik nye :)

MODAL EYRA ; -
'' when i say piss , you say yo . PEACE YO ! '' 
comel kan modal dye . hihi 

aku rse itu je kot pasal dye . klaw ad lagi pasal dye nyh , tunggu kita edit post nyh :))

SHALIFF !


Shazana Affandi - shaz's acount facebook  .
please add shaz okay ? :)

nama dye nyh plk shazana binti mohammed affandi . orang panggil dye shaz n shazana .
dye nyh seorang yg ; -
* dye nyh baek 
* aku suka panggil dye budak terencat akal . hihi . sabab dye nyh slalu buad 
bende yg kita malu nk buad . 
* dye nyh kretif sikit . klaw seni je suruh dye lukis . hihi .
* slalu buad muka .
* tulisan dye cantik bhai . tak macam aku . HAHAHA 
* dye nyh caring lha juga . suka mendengar pendapat org . bagus !

shaz's status : - single .
budak skola agama beb dye pnya abang angkat . 
nk cari abang or boy yg soleh juga lha :)

MODAL SHAZ ; - 
'' kepala batu ''
keras agaknye kepala dye nyh kot :)  hihi

aku rse itu je kot pasal dye . klaw ad lagi pasal dye nyh , tunggu kita edit post nyh :)) 

syukai :)


Khairun Nisa - khai's account FB :)
please add this girl , okay :)

nama budak yg pegang bentuk hati nyh nama dye khairun nisa binti zulkifli .
selalunye orang panggil dye khai .
dye seorang yang ;-
* dye nyh seorang yang pendiam (dulu lha skrang da suka bercakap :D )
* dye nyh baek .
* aku suka tengok dye pakai shawl . lawa !
* dye tak kuat marah sangat . 
* lawa kan dye . ramai orang suka dye . hihi .

khai's status ; - in the relationship 
dengan budak kelas aliran agama dye pnya boy .
da lama lorh dye dgn boy dye .
hope kau jaga baekbaek boy kau tu :)

MODAL KHAI ; -
'nyh makan dye ''

aku rse itu je kot pasal dye . klaw ad lagi pasal dye nyh , tunggu kita edit post nyh :)) 

aku rase itu je kot kita orang pnya perangai n else .
hope korang yg membaca tu tak lha berape bosan ea ?

WE ARE BBF .
BEST FRIEND FOREVER .
BE FRIEND !

sayang korang :) <3
:)








PAST FUTURE