Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

SUAMI IDAMAN ! 
Monday, January 30, 2012, 12:52 AM
Hyehye semua nya !
Post kali nyh aku nk cerita sesuatu .
Nyh aku ambil dri ckgu aku pnya bini sikit . hihi J

Aku ad seorang cikgu .
Org panggil cikgu tu ustaz zolkifli or ustaz zol .
Cikgu aku nyh memang alim lha.
Cikgu aku nyh klaw masuk kelas memang suka bercerita .
Tak kisah lha apa pon cerita . best ! tak ngantuk bila belajar J

Suatu hari cikgu nyh masuk lha nk ajar kelas aku .
Macam biasa cikgu akan bercerita sambil belajar .
Cikgu bercerita macam mane dye bole dapat jodoh .
Aku pon dengar je lha apa yg cikgu cerita .

Cikgu aku bercerita sampai lha dye khawin .
dye ad cakap yg isteri dye lepas khawin isteri
pernah berdoa minta sesuatu .
isteri cikgu nyh berdoa supaya dye mendapat suami yg
taat perintah ALLAH  , baek , n semua yg ciri yg baek lha .
akhir nya isteri cikgu tu dapat berkhawin dgn org yg slalu dye ingin kan !
allhamdulilah !

isteri cikgu aku tu berdoa semoga mendapat suami
yg taat perintah ALLAH  , baek n semua nya
sejak dri umor 15tahun !

so mulai skrang , aku pon nk berdoa semoga aku
mendapat suami yg baek dan soleh .
tak salah kan aku mengikut jejak isteri cikgu aku tu ?
hihi . klaw korang yg bace post nyh nk cakap ape .
aku tak kisah pon .
aku dengan pendirian aku sendiri .
laen pnya masalah urusan korang sendiri , okay ?

suami yg aku idamkan :
◊ yg taat akan perintah ALLAH !  J
◊ baek J
◊ memahami masalah yg aku hadapi J
◊ pandai memujuk aku bila sedih J
◊ romantic ? bole juga J
◊ kaya ? itu ikot kemampuan lha (kerja ) .

Okay lha . itu sahaja kot untuk post kali nyh J
Byebye .
ASSALAMUALAIKUM !



PAST FUTURE