Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

kerja kayu :)
Saturday, February 25, 2012, 9:48 AM

hello hello hello !
aku nk cter pasal kerja kayu aku n kawan aku .
hewhew .
hari ahad bila enta , aku gi buad kerja kayu kat skola .

aku nyh budak yg suka dtg skola lambat .
kelas start pkul 8 tpi aku dtg pkul 9 .
hewhew . cikgu bukan mara pon .
so , tak heran kan .

bila aku sampai kat skola ,
baru je nk jejak kaki kat tmpat budak potong kayu ,
semua da pandang aku .
okay fine !
aku tahu maksud dye orang .
maksud dyeorang tu nk suruh aku tolong potong kayu dyeorang -.-'
nak tak nak aku pon tolong lha .
potong kayu guna gergaji jig .
pernah dengar ? 
klaw tak pernah dengar pergi cari kat goggle , okay ?
peace yo :)



budak yg terbongkok nyh aku lha .
dushhh . malu bhai .
yg aku pegang tu gergaji jig .
ad tiga kelas buad kerja kayu dlm satu bengkel nyh .
hamir semua budak suruh aku potong aku dyeorang .
mcm gambar kat atas tu lha -.-' 
penat k buad kerja nyh .


aku yg mcm duduk tu .
jangan pandang lamalama .
aku gemok ! -.-'

lepas je dyeorang suruh potong kayu dyeorang .
aku potong kayu aku plk  .
tak kan tak potong kot -,-'
nnty nk paku sini paku sana da susah .


lepas potong kayu semua ,
masa untuk paku sana sini yo .
nampak tak aku tgh pegang pensil tu ? 
tu aku tgh buad ukuran .
supaya jangan tersengat sana tersengat sini . hihi
aku nyh cerewet sikit . hihi 
kene banyak bersaba je lha dgn aku nyh .

klaw korang tgk betol betol ,
kawan aku yg pakai baju merah nyh da paku da dye pnya kayu ,
aku ? 
baru nk ukur -.-' ishh 
lembab kan aku buad kerja ? 
tak lembab pon .
sebab last last aku siap lagi awal dri kawan depan aku nyh :)



kawan aku tengah khusyuk buad kerja kayu .
HAHAHAHA ! 
jahat nye aku . 
semua nye da start paku yo .





okay .
semua tgh buad kerja kayu .
semua nyh bukan budak kelas aku , okay ?
budak kelas laen .
kecuali budak yg pakai kasut warna pink tu .



yg nyh baru budak kelas aku . 
hewhew . 
mereka khuyuk melakukan tugasan mereka .
HAHAHAHA ! 



lepas je paku .
masa untuk men-syelek kayu plk .
sayang gambar aku tgh syelek kayu tak ad . 
 hahahha .



nampak tak budak yg angkat kayu tu ?
haha . eyra tgh syelek kayu dye .
yg depan dye plk eisya .
maybe pening kot bau syelek tu .
HAHAHA ! 

AKHIR SEKALI !
SIAP SUDAH KERJA KAYU KAMI ! 
PEWIIIITTTTTTTTTTTTTTTTT :)



nyh lha kerja kayu kami .
hewhew . cantik tak ? 
ofc lha CANTIK . hihi.



kerja kayu nyh kawan aku pnya ,
zaharah .
lawa tak ?
mcm mane tak lawa .
 kerja kayu dye yg nyh aku yg buad .
so , kira aku buad dua kerja kayu lha .
amacam ? terer tak ? 
hewhew . tangan seni :)



yg nyh plk .
kawan aku buad . 
eyra .
okay tak ? lawa ?
yg nyh dye buad sendiri .
tapi aku tolong dye sikitsikti  lha .
saling membantu penting ! hahaha :)



khairun yg buad kerja kayu nyh .
cantik !~ 
hahaha .
bentuk kayu dye lebih kurang dgn eyra pnya kan ?
sama sikit !



akhir sekali ,
inilha hasil kayu aku .
tak lha lawa sangat mcm kawan aku pnya .
tak lawa tapi mantap .
BHAHAHA ! 
aku buad sendiri . 
no help , okay ?

cikgu geram sebenarnya dgn kerja kayu aku nyh .
ad ke cikgu aku nk cabut kayu tu .
tpi aku tak bagi lha .
nnty buruk da tak dapat markah lebih .



lepas siap ambik gambar lha .
hihi . 
tpi aku malas lha nk letak gambar banyak banyak .
cukup nyh je lha nye :)

thank to khairun nisa n syahirah 
sebab korang sudi ambik gambar semua nyh :)

itu je lha aku nk cter .
byebye :)






PAST FUTURE