Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

hari nie Hari Ibu :) < 3
Saturday, May 12, 2012, 2:40 AM
assalammualaikum !

SELAMAT HARI IBU DI SELURUH DUNIA !

today hari ibu .
korang dah ucap hari ibu ke belom dekat mak korang ?
aku dah :)
aku sebelum hari ibu pon aku
dah menyanyi pekak melolong dekat mak telinga mak aku .
hahaha . bengong !

tak lha .. 
tak kan aku nak nyanyi macam tu -.-'
aku nyanyi lagu ibu .
tapi aku malumalu sikit . hihi .

KORANG TAHU TAK , 
aku nyanyi lha depan mak aku .
lepas nyanyi , aku tengok muka mak aku ,
mak aku buad muka dang .
???
it's okay . perasaan hampa datang kat aku .
layan~~~~
aku teros masuk bilik , baring then tido .
malas aku nak fikir hal tu. 

sedih!!!
tapi tak pe .
at least 
aku ucap then aku nyanyikan dye lagu dgn suara merdu aku nyh :)
walau apapun terjadi . 
AKU SAYANG IBU AKU :')
aku sambut hari ibu setiap hari :D



tanpa ayah , tiada lha ibu .
tanpa ibu , tiada lha kita .
jadi , kita sebagai anak .
hormat lha kedua ibu bapa kita .
terutama sekali ibu .

dye yang mengandungkan kita ,
dye yang melahirkan kita ,
dye yang menjaga kita dari kecik sampai lha besar .
jadi , hormat lha dye .
susah senang kita bersama dye :')



NOR SHAHARA BINTI ABDULLAH ,
i love you :')
maafkan kesalahan anakmu ini jika berbuat masalah .
dan selalu menyakiti perasaan mu :')

sampai disini sahaja nye ,
saya ingin mengundur diri :)

assalammualaikum :')


PAST FUTURE