Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

hidup di atas awan :'(
Sunday, May 13, 2012, 2:45 AM
assalamualaikum :) 

HYE !
Nama saya Nur Ameera binti Mohammed .
Tahun nie saya berumur 14 tahun (2012)
Saya tinggal kat Johor Bahru .
Kat jalan mane ? cari lha sendiri nye :)

tajuk post saya kali nie '' Hidup Di Atas Awan "
kenapa tajuk saya macam tu ?
saya pon tak tahu .

tahun depan saya akan
menduduki PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH (PMR)
okay . saya sangat takut .
walaupun saya takut ,
 saya akan sedaya upaya untuk belajar bersungguh-sungguh untuk 
membahagiakan kedua ibubapa saya serta adik-beradik saya :)

Jika saya 
mendapat keputusan yang cemerlang , gemilang dan terbilang .
8 A lha tu :)
saya akan suruh mak saya buad majlis kesyukuran :)
buad kecil kecilan je .
waktu tu lha ,
saya akan menunjukkan saya boleh dapat A yang banyakkkkk
dalam SPM :)

dalam hidup saya ,
saya berjanji saya akan 
bawa ibubapa saya ke TANAH SUCI (MEKAH)
saya berharap ibubapa dipanjangkan umur .
supaya saya sempat bawa diorang ke tanah suci .

korang kaya .
mesti korang dah pernah pergi kan ?
aku satu keluarga belom kesampaian nak pergi .
korang yang kaya tu , 
jangan lha membazir duit dengan beli bende yang tak berfaedah .
korang pergi lha MEKAH !

YA ALLAH !
kau makbulkan lha doa hambamu ini .
makbulkan lha impian ibubapa aku untuk pergi ke tanah suci .
kepadamu lha aku bersujud ,
kepadamu lha aku memohon ,
makbulkan lha doakan hambamu yang lemah ini .
AMIN ! 

Aku berharap aku dapat bawa ibubapa aku pergi ke MEKAH .
AMIN !
sampai sini sahaja lha .
aku nak mengumpul duit mulai sekarang !
ini semua untuk ibubapa saya .
aku nak balas jasa diorang :')

ayah ibu .
ira sayang ayah dengan ibu .
ayah dan ibu jangan tinggalkan ira .
ira sayang ayah dan ibu .
ira minta maaf kalau buad ayah dan ibu sakit hati .
dalam hati ira ,
ayah dan ibu lha orang yang terbaik di dunia dan diakhirat !
maafkan lha dosa anakmu ini :'(

waalaikummusaalam :'(


PAST FUTURE