Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

15.7.1998 birthday saya :)
Saturday, July 14, 2012, 11:39 PM
assalamualaikum :) 

15 Julai 1998 aku dilahirkan . tapi hari ni 15 Julai 2012 aku dah berumur 14tahun . hoho . dah dewasa dah :)hihi . aku amat gembira hari ni hari jadi aku . korang nak tahu tak , 3hari sebelum hari jadi aku . kawan - kawan aku buad rancangan ajak aku keluar sempena hari jadi aku . lepas balik sekola aku duduk rumah kawan aku . memang telah tetap kan waktu untuk hari tu . haha . dekat rumah kawan aku , tukar baju and prepare semua nye lha ! haha . btw , kawan aku yang sorang ni semua dia belanja aku and yang lain . dia belanja makan McD , karoake , seluar tracksuit and semua lah .! haha . okay lha . aku tak tahu nak cakap ape lagi . yang aku nak cakap satu bende ialah aku sayang sahabat aku :')
norzaharah , siti syahirah , shazana affandi , khairun nisa , afiqah najwa and fatimah you are my best and ever bestfriend :')





yang buad muka tu yang belanja aku semuanya .



kawan aku yang ni tak dapat ikut kitaorang :'(



waktu kitaorang gi jejalan tu . kawan aku shazana tak dapat pergi sekali :'( walaumacam mane pon , dia sentiasa berada di dalam hati aku :) hihi . aku harap ex aku danish engat birthday aku hari ni . nombor 15! cayok . insyaAllah . and lagi sorang budak yang Capital HH . bila nak call aku ? kata nak nyanyikan lagu jiwang untuk aku bila hari jadi aku sampai . burger pon belum bagi lagi -.-' 


okay lha . byebye . tata :)
waalaikummussalam :)


PAST FUTURE