Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

dengar cerita jom
Wednesday, September 26, 2012, 9:13 AM
assalamualaikum ,

hai korang , aku rindu dekat __________________ . apa itu ? jom dengar cerita .

sebenarnya aku rindu dekat budak sekolah munsyi abdullah . macam mana aku boleh kenal sekolah tu ? sekolah aku ada buad lawatan pergi sekolah tu , hanya budak koperasi sekolah je . aku enta bila jadi koperasi punya budak pon ikut . haha :) sekolah sana sekolah asrama , kita orang stay sana 3hari 2malam pakej percutian dekat melaka . haha . mana ada , kata lawatan . lawatan ? lawatan ke pelancongan ? layan lah ! -,-' 

kita orang pergi hari Jumaat petang dalam pukul3 gitu lah . ingatkan sampai dalam pukul 5 or 6 tapi dah nak dekat maghrib .ish ish ish . asalkan lambat biar selamat :) sampai sana kene daftar , masuk lah dalam sekolah tu . memang besar juga . time masuk tu semua budak sekolah dia pandang . alahai , malunye >.< time tu pula pakai baju koperasi . 


gambar atas tu time aku dekat dalam bas . baju tu lah baju koperasi :)

lepas daftar semua kita orang masuk dalam dom . aku dapat katil atas . sesuai lah tu dengan aku . haha . malam lampu luar terbuka , susah nak tidur . tension aku ! haha . semua tidur kita orang gi makan and keluar gi jejalan . pergi lah naik sana sini . *malas nak cerita* 

esok harinya , lepas breakfast kitaorang main satu permainan . enta lah nama permainan tu . kumpulan aku menang ! tempat 1 :D haha . permainan tu kalau salah kene denda . denda siput -,-' lawak habis denda dia . haha . main main main . kita pon keluar jalan lagi . naik Taming Sari lah , itu lah , ini lah . haha lah . hahahaha :)  time naik Taming Sari tu teringat dengan Danish :') alahai , rindu dia . ehh , tertukar cerita :) hihi . maaf .

hari kedua tu memang aku shopping sakan dekat Bandar Hilir . aku pon tak tahu aku beli ape . duit sampai RM20 je yang tinggal . haha . lepas jalan sana sini . pukul 6 balik asrama . semua dah lepak habis . tapi balik je kene tolong senior ni colour kertas sebab nak persembahan dekat budak munsyi . kitaorang tak prepare pape pon . tak sempat . nak dekat maghrib tu je lah yang boleh kitaorang colour . malam tu ada Malam Kebudayaan . 



semua orang pakai baju melayu and baju kurung termasuk lah aku :) malam tu tiba masa nya buad persembahan . kitaorang nyanyi sambil bawa kad yang kitaorang colour tu . atas pentas aku sorang je yang beriya nyanyi . yang lain hampeh -,-' suruh nyanyi tapi diorang yang tak nyanyi . lepas kitaorang buad persembahan budak lelaki sekola aku main biola , gitar and nyanyi . SEDAP ! haha . lepas diorang buad persembahan diorang seuruh semua budak sekolah uda naik . sorang budak tu main gitar and kitaorang semua nyanyi lagu . lirik lagu tu sedih ! macam nak tinggalkan someone pulak . haha .

habis malam kebudayaan tu kitaorang kumpul semua sebelah dewan . kitaorang duduk then main dekat situ . time tu dah lah pukul 12 lebih -,-' haha  . budak munsyi tak habis habis dengan permainan dia . main ini lah main tu lah . tapi lawak :) sampai sekarang aku sorang yang main bende tu dekat kelas . haha . *by come kim,kim come by,by come kim ,chakchak , kim come by*  main dan bermain . tiba masanya nak tidur . aku orang pertama tidur dalam dom tu , yang lain main apa entah . haha

esok pagi main lagi . main pecahkan belon , terampung kan paper clip , main macam lontar peluru and banyak lah ! sekolah tu macam childish sikit . hihi . suka bermain *hak bermain,hak kami!* hihi . bermain dan bermain , kitaorang pon gerak gi jalan jalan lagi . time tu budak munsyi ada lah yang ikut . nak beritahu maklumat . sampai tempat terakhir kitaorang dah nak balik . budak munsyi tadi turun bas and kita lambai tangan dengan dia . sumpah time tu sedih giler ! :'(  

kerja aku dalam bas membuta je , haha . sampai satu tempat turun pergi rumah cikgu aku . beraya dekat situ sekejap . hewhew . dapat RM5 seorang . haha . ingatkan dekat JB tapi masih dekat Melaka . layan~ naik bas , tidur lagi . tidur dan tidur , cikgu kejut kitaorang . aku bangun and orang pertama turun bas . aku pandang sekeliling . kat mana ni , kata nak sembahyang . bas pula parking depan satu rumah ni . aku cakap dekat cikgu ' cikgu mana cikgu' cikgu cakap masuk rumah tu . tu rumah mak cikgu haslinda . ouhhhhhhhh . baru tahu . haha . 

dengan muka selamba masuk , mak cikgu jemput . then aku masuk bilik cikgu nak sembahyang . lepas sembahyang makan ketupat semua . lauk hari raya pertama .haha :) makan dan makan . dah bersedia nak balik ni . tetiba mak cikgu cakap balik lepas maghrib lah -,-' aku nak balik ! haha . sembahyang mahgrib dekat sana . lepas tu makan lagi . hewhew . tiba masanya kitaorang balik rumah . makcik tu bagi duit raya tambah dengan buah duku . memang AWESOME ! haha . dah dapat duit raya lagi :) haha

naik bas , budak lelaki main game buad ketawakan budak . memang bising lah bas tu . kawan aku cakap suruh aku jadi mangsa ketawa tu , asyraf kata aku tak bole , aku RAJA KETAWA ! nanti aku tak bole nak stop ketawa . memang betul pon . agaknya bising , abang bas tu buka movie cerita gasak gasak . haha . aku tak tengok pon , kerja aku dengar lagu , makan , and lalu tidur . conqeur dua tempat duduk . haha . 

pukul 10 malam , sampai dekat sekolah , allhamdulillah . selamat sampai . then balik rumah lah . apa lagi :)


akan kita berjumpa lagi di lain waktu :)
assalamualaikum .
selamat malam :)

tunggu post yang lain :D


PAST FUTURE