Stay The Night <body>
stay the night
are you gonna stay the night?
Ameera Joe
Hi, I love tweeting, music,
and many other things you cannot think of.
"I know that we are up-side-down
So hold your tongue and hear me out
I know that we were made to break
So what? I don't mind."

Selamat Hari Raya :D
Saturday, August 17, 2013, 1:33 PM
Assalamualaikum :)

Hye korang , korang apa khabar ? maaflah . dah lama tak buka blog . nak dekat setahun lebih . haha . sampaikan tak tahu password blog ni apa . hihi . selamat password ni ada kaitan dengan blog ni . HAHAHAHA . terberi tahu pula xp 

Hari ni sebenarnya dah 9Syawal . Tahun 2013 :D yeahhh . korang full puasa waktu tu ? kalau full , allhamdullilah . sebenarnya , kita tak tahu nak tulis ape  . Jadi kita nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN . Kalau kita ada tersalah cakap , kasar bahasa , buat perkara sakitkan hati awak . maafkan lah . maafkan seseorang itu sifat terpuji :)

before that , do follow me on instagram , twitter and weChat :) more about me and picture . Hahaha :D

instagram - ameerajoe 
twitter - ameeramohd15
wechat - ameeramohd

Thanks ya :D


play for fun :)


PAST FUTURE